2017. március 22-én örömmel számoltunk be arról, hogy a kormány döntően uniós forrásból, mintegy 10 milliárd forintért felújítja a Gubacsi hidat. Ennek akkor rendje és módja szerint nagyon örültünk, és már alig vártuk, hogy az előzetes tervek szerint egyaránt megújuljon a vasúti híd, a közúti híd és a kerékpáros híd is. Csepel képviselője azonban valami furcsaságot gyanított az üggyel kapcsolatban, így rákérdezett a dologra. Fónagy János arról tájékoztatta dr.Szabó Szabolcsot, hogy a 10 milliárdos felújítás során az előzetes tervekkel ellentétben a közúti hidat mégsem újítják fel, így marad a vasúti és a kerékpáros híd. MÁR CSAK AZT NEM TUDJUK, HOGY MI A FENE KERÜL ENNYIBE EGY VASÚTI ÉS KERÉKPÁROS HÍDON? Az ügy azért érdekes, mert nemrég a Nagy-Duna felett átívelő Északi összekötő vasúti híd alig valamivel került többe, pedig az egy egy jóval hosszabb, gyakorlatilag egy vadiúj híd építést jelentette. Feltehetően Mészáros és Garancsi újabb zsíros üzlet elé néz. A csepeliek meg használhatják továbbra is a szűk keresztmetszetű és lepukkant közúti hidat.
(a teljes válasz itt olvasható)
(csh)