Facebook

Egy ellenzéki vallomása - a democrat.blog jegyzete

2014.01.02. 07:52 csepelhirek

stop_1388573481.jpg_560x280

Ellenzéki vagyok, így nem szeretem Orbán Viktort. Ellenzéki vagyok így mostanában sokszor rosszkedvű. Ellenzéki vagyok, így többnyire irritálnak a közszolgálati médiumok. Ellenzéki vagyok, és nem hiszek a Fidesznek. Ellenzéki vagyok, így hétköznap esténként ha csak tehetem megnézem az Egyenes beszédet. Ellenzéki vagyok, így több internetes ellenzéki oldalnak és Facebook csoportnak is tagja. Ellenzéki vagyok, és szeretem a hazámat. Ellenzéki vagyok, és nehezen tűröm az igazságtalanságokat. Ellenzéki vagyok és egy jobb Magyarországért még olykor tüntetni is hajlandó vagyok. Ellenzéki vagyok és ezért elkeseredve nézem a baloldal sikertelenségét. Ellenzéki vagyok, és nem tudom, elhiggyem e a közvélemény-kutatások eredményeit. Ellenzéki vagyok így gyakran megdöbbent, hogy mennyire vakok az emberek. Ellenzéki vagyok, így felháborít az Orbán-kormány működése. Ellenzéki vagyok és néha azt érzem a kollégáim, ismerőseim körében, hogy én vagyok az egyetlen ellenzéki az egész városban. Ellenzéki vagyok, és bizonyos helyeken elhallgatok, ha szóba kerül a nemzeti-kormány kollektív dicsérete. Ellenzéki vagyok, így féltem az egzisztenciámat. Ellenzéki vagyok, így gyomorgörcsöt kapok, ha a 2014 –es választásra gondolok. Ellenzéki vagyok és türelmetlen. Ellenzéki vagyok és megrémít a szélsőjobb fokozódó térnyerése. Ellenzéki vagyok és nem értem azokat, akik elhiszik, hogy az ország jobban teljesít, miközben érezhetően rosszabbul élünk évről-évre. Ellenzéki vagyok és nem értem azokat, akik szerint igazságos az egykulcsos adó, vagyis az a rendszer, melyben egyforma hányad szerint adózik a milliárdos és az éhezés szélén álló. Ellenzéki vagyok és nem értem azokat, akiket nem háborít fel a Fideszes mutyik tömkelege. Ellenzéki vagyok, és azt szeretném, ha minden demokratikus ellenzéki erő összefogna végre. Ellenzéki vagyok és már akkor ökölbe szorul a kezem, ha meglátom Orbán torok-köszörülgetős, szájnyalogatós képét a Tv –ben. Ellenzéki vagyok és egyre többször érzem azt, hogy nekem már mindegy, hogy Bajnai, Mesterházy, vagy Gyurcsány lesz e a miniszterelnök, csak ez a Fideszes társaság tűnne el már végre. Ellenzéki vagyok, és szeretnék tenni a demokráciáért. Ellenzéki vagyok és fontos számomra, hogy egy igazságos országban tudjam felnevelni gyerekeimet. Ellenzéki vagyok és meglep, hogy van ember akinek szimpatikus a fideszes „vezérkar” színe-java, például: Kövér, Deutsch, Lázár, Matolcsy, vagy Selmeczi. Ellenzéki vagyok és meglep mennyire kevesek számára nyilvánvaló, hogy a Fidesz a szegények ellensége. Ellenzéki vagyok és demokrata, aki elgondolkodik azon a bizonyos 150 ponton. Ellenzéki vagyok … és az is maradok egészen addig, míg nem lesz új, igazságos, tisztességes és demokratikus kormánya Magyarországnak.

(forrás: democrat.blog.hu)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepelhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr825719899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása