Facebook

A Facebook furcsaságai

2017.01.13. 08:37 csepelhirek

A közösségi média nagyon fontos és hasznos dolog, de azért néha vannak idegesítő dolgai. Egy csepeli olvasónk az alábbi levelet küldte el nekünk, melyben a Facebook néhány furcsaságát teszi szóvá:

Kedves Facebook!
Nagyon örültem, amikor megszülettél, mert az iwiw egy tévedés volt, ráadásul bűnügyes célokra meg is vették . Bár igaz, hogy az elfogott bűnözők száma számottevően nem emelkedett, vagy akár csak észlelhetően sem, de arra jó volt hogy mindenkiről tudjanak mindent.
Kedves Facebook, azért örültem neked, mert hajdani katonatársaim megtalálásában jelentős szerepet játszottál, további gyerekkori pajtásomat a világ túlsó csücskében is felleltem, de valahogy már nem vagy a régi.
Már az sem tetszett, amikor az önmegvalósítás tévútjára lépett egyének, fotó, netán videó útján mutatták be különböző biológiai szokásaik, a normálistól eltérő módozatait a celebbé válás sikerének reményében.
Politikai nézetek, vélemények és viták színterévé váltál, naponta ezernyi poszt lát napvilágot, a magyar nyelv évszázadok alatt kialakult védőbástyáját is jelentős ostrom alá véve. Sajátos, organikus és prosztó megnyilvánulások millióin keresztül vergődve találom meg a szülinapi jókívánságokat, vagy a legújabb számítástechnikai híreket.
De ez még mind semmi! Mára odáig fajult a politikai hekkerek jelenléte, hogy ismert és jó hírű, idős kora ellenére aktív politikus nevében, ismerőseit megcélozva, olyan videót próbálnak a kíváncsiakra ráerőszakolni, amely - Kedves Facebook a saját oldaladon - a címzettek nevében továbbterjeszti a vírust
Én csak annyit tehetek, hogy mindenkitől elnézést kérek, mert én is csak áldozat vagyok, mert nagyon kellemetlen, hogy engem a saját nevemen aposztrofálva küldözgetik tovább a videót.
Még egyszer elnézést kérek mindenkitől.
(csh)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepelhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr6812122157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása